lördag 2 juni 2012

Maj med statistik





 


 


Maj är nog min favoritmånad. Det är så vackert överallt så man blir helt tagen. Hästarna solar sig o börjar beta lite gräs. Ännu inga hemska bromsar o blinningar (men väl fästingar o knott). 

Känns som om det hänt massa saker i maj på hästfronten. Kan inte låta bli att tänka på Discos 2 tävlingar som gått så bra med 3 segrar o en 3e plats på 4 starter. Jag blir nästan rörd när jag tänker på hur duktig han är! Men visst har vi tränat o kämpat. Janne har tålmodigt tittat på när jag rider program o det har varit kanonbra.

I början på maj åkte jag till Marianne Höglind-Björk o tränade programridning LA:3. Det var nyttigt att få social träning på annan plats + bra kommentarer.

Cobben kom hem från Linköping, skönt att träffa honom igen. Tyvärr har han varit halt o fått gå i egen hage o vila. Bara att hoppas att han är bra när vi ska på återbesök.

Stafette fick sitt fina "drömföl" o det ska bli kul att följa dem!

Mest besökta sidor under maj:
1. Tävling på Sotenäs 
2. Tävling i Lysekil 
3. Programridning för domare 
4. Framridning. Hur rider ni fram? 
5. Hur sköter ni sadel o träns? 

Länder med flest besökare:
1. Sverige
2. USA
3. Ryssland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar