måndag 4 juni 2012

Grattis till examen!


Grattis till Sandra som efter 5 års pluggande nu är färdig Civilingenjör i Kemisk Biologi med Master i Protein Science and Technology! 
Hon har verkligen kämpat hårt samtidigt som hon tränat o tävlat Cobben. Nu är ju båda här hemma hos oss o vi får se vad framtiden kommer att ge.
Vad gäller Cobben är han inte helt ok ännu. Återbesök hos vet på tors. Bara att hoppas....

I helgen red jag lite vägar ur LA:4. Kändes samtidigt hafsigt o lite okoncentrerat. Jag känner att jag kan vägarna lite dåligt, så jag håller på att rida fel väg stup i ett.... Blandar även ihop LB:3 med LA:4, inte så bra. Ändå kan jag inte skylla på hästen, han gör som jag rider:) Men det är kul att rida nytt program med nya utmaningar. Bitvis blir jag lite för krävande o då blir det gärna galoppinslag eller att han kärvar till höger. Om jag tar ner honom lite i formen är det lättare. Han behöver bli starkare bak så att han kommer upp mer fram, även när det blir lite mer press. 
Ska ta någon dag att rida igenom Lussans galoppövningar, det tror jag är nyttigt för honom:)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar