tisdag 1 maj 2012

April med statistik


Underbara vårmånad! Älskar våren trots att vi haft lite kyla o regn (blötsnö). Har kunnat träna bra o det har gått framåt.

Det som jag tänker på främst under April är Cobbens bergodalbana på tävlingarna. Första tävlingen busar han bort sig, för att sedan komma tillbaka o höja sitt bästarekord, vinna LB:3, debutera i LA:3 o lyckas bli placerad även där. Strongt.

Men på Discofronten tänker jag på tömkörningsuppvisningen som Mia hade o han kom i tidningen. Det var jättekul o han visade sig jättebra. 
Nytt var även Slowfeedingnäten som jag köpte o är supernöjd med. Disco får längre ättid o är glad över det.

Lussans galoppövningar som jag läst om i en tidning, har jag praktiserat o haft jättegod nytta av. Kommer att fortsätta att använda dem regelbundet.

Mest besökta sidor i April:
1. Tömkörningsuppvisning 
2. Heja Cobben! 
3. Å härliga ridkänsla! 
4. Finmaskigt hönät, Slow Feeding
5. Lussans galoppövning 3. Rakriktning 


Besökare, länder
1. Sverige
2. USA
3. Ryssland

Fotot är på Sandra o Cobben förra året i April.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar