onsdag 12 oktober 2011

Lite mer från Swedehorse + filmsnuttar





Här är pikeurvästen som jag var nära att köpa:
LänkPikeur premium collection
Det är den längst till höger. Lite svårt att se pga mörk bild.

Bilderna ovan:
överst: Maria Borg Chaigon
mitten: Minna Telde Isac
underst: Jan Brink Hohenstafen II

Filmer:
överst till v: Yvonne Österholm på 3-årig hingst, Di Masterpiece Boy e.Dionysos
överst till h: Stefan Jansson på Discos storasysters 3-åriga avkomma, Quick Step e. Quaterback
underst: Jan Brink på Hohenstaufen II, godkänd hingst

3 kommentarer:

  1. har sett bilder nånstans förut på den där chaigon, väldigt snygg han
    snygg väst också! själv kör jag nästan uteslutande med avlagda kläder i stallet men man blir sugen ibland på att vara lite tjusig faktiskt... pikeur är dock lite för dyrt för mig men de säger ju -de som har investerat- att när man fått på sig ettt par pikeurbyxor vill man aldrig ha nåt annat... ergo jag vågar inte ens prova för då förköper jag mig väl

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ så fina! Jag menar alla hästar på filmerna o Pikeurvästen! Vill haaaaaaaa!!!
    //Maria

    SvaraRadera
  3. Mano: Jag föll pladask för Chaigon. Han är ju bara 7, så han kommer nog att visa sig fram över.
    Ang kläder. Jag håller med dig! Men jag är knäpp o använder västar o jackor mm som är "hästkläder" till bäst i stället... När de börjar bli slitna tar jag dem till stallet... Många gånger är hästkläder väldigt funktionella o bra kvalité. Men det är förstås kul att se någorlunda ut när man åker iväg o tränar. Tyvärr har jag inte heller haft råd att köpa Pikeurs ridbyxor, men tänk de gråa till västen, snyggt...
    Jo, förresten, har Pikeurbyxor när jag tävlar. Underbara.

    Maria: Absolut underbara pållar o fina kläder!

    SvaraRadera