lördag 19 april 2014

Janne gjorde vågen:)

GLAD PÅSK!


Första träningen efter tävlingen. Disco (o jag) har tagit det lugnt hela veckan, så att han kunnat återhämta sig i lugn o ro. Det hade gjort gott, nu var han alert o inte det minsta slö. 
Han var lite "platt" från början, men kom igång mer o mer. Gjorde lite bakdelsvändningar o ryggningar. Nu var bakdelsvänd fina.
Efter detta skärptes kraven o han kom upp mer i fronten. Jag fick göra skänkelvikningar o kors i taket, nu när han är framme o uppe i formen blev det riktigt fina skänkelvikningar!! Ha ha, Janne gjorde vågen...
Vi tragglade en del travslutor. Fick göra massor med ingångar. Det är riktigt svårt, tycker både jag o Disco, men bitvis blev det bra. När jag gör dem till h måste jag ha fått igenom ställningen, annars är det ingen idé.
Galoppen var ganska ok på volten o vi tränade lite längningar samt att kunna komma tillbaka i balans. Även lite enkla byten. Bra till v och svårt till h.
Summa summarum var jag (o Janne) väldigt nöjda. Ffa skönt att han jobbade på bra av sig själv...



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar