onsdag 1 februari 2012

Hälsning från Tabelle (e.Tamburin) med musikvideo







ÅÅÅ vad glad jag blev idag! Fick ett mail med uppgifter om min gamla uppfödning Tabelle f-91 e.Tamburin u.Ingresse e.Ingolf. Jag sålde henne till syrran som efter några år sålde henne som hopphäst. Tabelle har nämligen alltid älskat att hoppa. Hon har efter det blivit såld flera gånger, men är nu hos en vuxen ryttare som rider lite fälttävlan med henne. Kul att hon är så fräsch trots sin ålder (21). Värmer i hjärtat.
Genom åren har hon tagit massor av placeringar i hoppning.
Kvar efter henne finns syrrans Lupin -97 e.Leuthen, som tävlar Msv dressyr.

Inte nog med detta. Hon är filmstjärna också! Är med i en musikvideo:
Zacharias Malmstroem Official Musicvideo 2012


Detta påminner mig om att jag måste fortsätta att skriva om mitt hästliv som jag började göra i bloggen för länge sedan.

Fotona har jag fått av nuvarande ägare


6 kommentarer:

  1. Va fin och fräsch hon ser ut att vara för sin ålder och uppenbarligen har du fött upp en lyckad avkomma som håller igång trots sin ålder!:))Klart du ska fortsätta att berätta dina gamla hästminnen,dom var så roliga att läsa och du har ju ett enormt minne också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, vad roligt att du tycker det. Mitt hjärta klappar för alla mina "fölisar" o det är så roligt när man får höra från dem, speciellt när allt är bra med dem:)

      Radera
  2. Åh vad fin hon är!
    Ser fram emot en massa kul hästminnen =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var inte du hos Kicki när hon hade Tabelle? Får väl börja rota i hästminnena igen:)

      Radera
  3. Vad fin hon är, Tabelle! Klart du måste fortsätta skriva om ditt hästliv! Det är så kul att läsa om Stafettes släkt och få se dina bilder på uppfödningarna. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha, kul att skriva om alla mina små. Måste börja scanna foton! Men visst är det kul att de är så fina i hög ålder (även Stafette)

      Radera