måndag 15 juni 2009

Film LB:2 Skaftö

5 kommentarer:

  1. Så duktiga ni är:D

    SvaraRadera
  2. STORT GRATTIS till jättefina placeringar!!
    Det närmar sig kanske en LA start?
    MVH Anette

    SvaraRadera
  3. Tack, ja får väl testa nån LA till hösten, när djuret lärt sig rygga...

    SvaraRadera
  4. Ni är jätteduktiga :). Apropå rygga så fick jag lära mig att det inte heter så när jag var och hjälpte till på program- och precisionskörning sist. Det heter skritta bakåt :). Detta hade någon gammal hästkarl yttrat när en av dom andra medhjälparna varit på kurs apropå att så många hästar har problem just med ryggningen i körningen för att kursdeltagarna skulle förstå att den var precis lika viktig som dom andra "gångarterna" och skulle tränas därefter.

    SvaraRadera
  5. Tack Lena, jag förstår vad han menar. Skritta bakåt verkar mkt enklare än att rygga! Ska tänka på det... En häst som villigt går rakt bakåt med fina kliv o sen bjuder framåt, det är mitt mål.

    SvaraRadera