fredag 6 mars 2009

Mystiskt sms

Nu har jag varit i Lysekil med Disco. Herregud, han va helknäpp! Han har fått allderles för lite motion, så han har världens överenergi. Han danade passage utanför transporten i 20 min innan jag fick på sadeln... Stackars Helene på Donovan kom ridande o Donovan undrade vad Disco hade för sig. Väl inne i ridhuset lugnade han ner sig, men var ändå pigg o lite springig. Eftersom jag inte ridit så mkt det sista, fick han inga svåra uppgifter. Han kändes ok, kanske lite framtung ibland o visst hade han tappat ork. Men för övrigt var han mjuk o fin.

Fått ett mystiskt sms! Okänt nr, men jag kollade på eniro att det var syrran. (trodde hon kunde lura mig). Det står " Godmorgon! Vänligen var duschad, sminkad o någorlunda klädd till i kväll, fre, kl 18,15" Herrejösses, vad är detta??? Ska jag bli nervös nu? Hade sett fram emot en lugn hemmakväll i soffan o se på Let´s Dance. HJÄLP.

4 kommentarer:

  1. Låter spännande. Hoppas du får en trevlig kväll. Ska ha kurs på solberg lör o sön, ska du va me om de finns ledig tid?

    SvaraRadera
  2. Hej Janne har du vaknat.
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag vill gääääääääääärna va me på sön. Fixa det.
    Jobbar lör em.
    hmmm "spännande"????

    SvaraRadera
  3. Hej Irene! Detta låter spännande...
    Ser ut som om du har haft en härlig semester!

    SvaraRadera
  4. Haha trodde hon att hon kunde lura dig? haha men det kunde hon inte. Hoppas ni får det bra vart ni nu ska ta vägen ikväll:D

    SvaraRadera