lördag 3 januari 2015

December med statistik


Med risk för att vara tjatig känner jag att december bara seglat bort utan något speciellt minne.
Känns som om jag bara går o väntar på att Disco ska bli bra.
Förstås var det kul att Sofie o Nicke kom tillbaka till oss!
Förstås också kul att jag snart ska få börja skritta Disco, även om jag känner mig skeptisk eftersom han hela tiden står o vilar på vb. Inte undra på att han får ont i övriga ben. Får se vad Biolighten kan göra på sikt. Inte speciellt ergonomiskt för mig dock att ligga o krypa på stallgången i upp mot en timme varje dag... Slutar väl med att vet. får behandla mina knän också....

Får roa mig med att titta på tävlingsstatistiken från BLUP för Disco här. Antal placeringar är från regionaltävlingar, även om jag inte riktigt fattar hur de räknar, då Disco har 2 placeringar i Msv. Om man tittar längre ner på sidan ser man hans sista tävlingar. Min duktiga pålle har placeringar i nästan varje start. Av 26 starter är det bara 5 då han inte placerat sig:)

På statistiken ser man mest tillbakablickar ett antal år bakåt i tiden.

Mest visade sidor:
1 .
Sandra provar en Childericsadel  

2. Docka vinner. Hällerna Munkedal -81
3.
Klinikbesök med positiva nyheter! 
4. Urklipp med Savona på Ekebacken. Ba
5.
Docka vinner på Ponnyklubben i Lyseki
 


De 3 länderna med flest besökare:
1. Sverige
2. Tyskland
3. USA

 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar