onsdag 16 juli 2014

Äntligen ny dator som funkar!


Min fina utsikt!

ÄÄÄntligen! Nu har jag dator+router+mus+tangentbord som funkar!!!!!!!!!! (scanner, högtalare o skrivare klarar jag mig utan tills vidare...) Jättenöjd med att kunna använda nya datorn. Nu hoppas jag att åskan håller sig borta ett tag.

Jag ligger efter med bloggen av naturliga själ. Njuter av min semester.

Idag testade jag byten endast från h galopp till v över en bom nära hörnet snett igenom. Kämpade verkligen med att han inte skulle dra iväg o kasta sig mot bommen. Gick sådär... Han gjorde ett par fina byten, men om han inte fick rusa ville han inte byta:(
Jobbade ett tag o det blev bättre. Sandra tittade o han är iaf rak när han byter o det är bra.
Cobben blev väldigt lös o fin i hela kroppen när Sandra red. Gjorde nog gott att Janne red i söndags.

Dessa benskydd var det enda jag köpte i Falsterbo denna gången.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar