onsdag 24 april 2013

Shopping o Kyraclinic på GHS




Vilken go dag vi har haft idag! Semester och en dag på GHS. Shoppat på mässan och kollat på Kyras clinic. Inte illa.

Det är ju så himla kul att gå på mässan, hur mycket som helst att handla... 

Jag köpte:
Ridkavaj Pikeur Sarissa i softshellmaterial. Väldigt skön o lätt med stretchkänsla. Andas förstås. Fina detaljer med lite bling. Så om det går åt skogen på kommande tävlingar, så är det iaf med viss stil, ha ha. Janne har skämts länge nu när jag ridit i min gamla slitna (underbara) kavaj som har varit med mig väldigt många år...
Pall. En plastpall att ha med på tävling.
Back on Track skinnhandskar.
HV Polo bag. Behövde en ny väska till jobbet.

Sandra köpte:
HV Polo Piké, mintgrön.
Back on Track ryggbälte 
Roeckl handskar, svarta med vit kant.

Dagens höjdpunkt var Kyras clinic. Det var två ekipage som red vägar i Grand Prix programmet. Kyra förklarade med enkla medel hur de skulle förbättra chansen att kunna få högre betyg med bla att ändra form o tempo i olika rörelser. Hon tyckte också att man på tävling skulle satsa direkt man kom in på banan o inte "fisrida". För att ta placeringar idag behövs höga poäng. 
Kyra är underbar att höra på men den här clinicen var inte riktigt lika givande för mig som den förra jag var på.

Nu ser jag fram emot ytterligare en dag i Göteborg:)  





2 kommentarer:

  1. Jag är så avundsjuk så hela jag är grön! Snygg mage, rätt lik min. Not.:) //Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen inte dumt alls:) Oja, du har ju snygga ben att visa upp:)

      Radera