fredag 1 juli 2011

Nya flappsulor + Pernilla rider








Disco hade ju tappat sina bakskor, så det blev vila denna veckan. Idag kom hovis o slog på nya skor. Han blev jättefin. Blev nya "sommarflappsulor" med lufthål i, så att det inte ska packa in grus under sulan. Hoven har blivit mkt bättre sen jag började använda flappsula o inga bölder...

I kväll var jag på Pernillaträning. Bad henne hoppa upp o känna lite på ffa galoppen. Hon fick Disco kvick o fin, stor skillnad mot när jag rider... Jag fick rida efter henne. Disco kändes väldigt fin, dock ville han inte ta mina halvhalter riktigt bra, men jag är jättenöjd. Dagen till ära hade han sina Schockemöhle grå benlindor + schabrak som mina vänner tyckte jag skulle köpa då vi var på Flyinge. Visst var han fin, speciellt schabraket, MEN jag gillar vita lindor bäst... (sorry Janne)

Anonyma citat: Självklart kan jag bevara en hemlighet. Det är människorna jag talar om det för som inte kan det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar