lördag 30 juli 2011

Fokus på ryttaren + BMW


I morse hade vi en kortare träning på Hoga med fokus på ryttaren, dvs mig. Känslan från igår var som bortblåst. Vet inte hur jag bär mig åt för att ha alla kroppsdelar där de inte ska va. När jag hela tiden gör fel kan ju inte hästen göra rätt. Det där med frimärken kanske inte vore så dumt ändå:(
Disco var iaf pigg o villig. Han gjorde så gott han kunde. Nu blir det ett par dagar med vila+skogstur så att han får återhämta sig efter det lite tuffare jobbet igår.

Nu är det 2 år sedan vår olycka med motorcykeln. Det var andra gången jag åkte till akuten i ambulans. Det jag minns från den färden var att det var underbart att få syrgas.
Minns tiden efter olyckan då jag var med Sandra o letade ny häst. Jag var blå i hela ansiktet... Men vi hittade ju Cobben tack o lov.
Någon ny MC har det inte blivit. Men däremot en fräck bil som är go att åka i när det är fint väder. En BMW cab, 2-sitsig. Den behöver inte släppas ut eller in o man behöver inte mocka för den. Står tyst o snäll i garaget. Praktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar