måndag 5 oktober 2009

Lite från tävlingen.




Skaftö Ridklubb ordnar alltid jättetrevliga tävlingar o Smedberg är ett perfekt ställe att tävla på.
Både jag o Sandra går fortfarande runt med ett smil efter gårdagens tävling. Detta får man leva på länge. Sandra kämpade i så många år med Miranda o på tävlingar blev det mest sken... Så det är verkligen underbart med en ridbar sansad häst.
Det samma gäller Disco. Han har ju placerat sig på alla tävlingar hittills, vilket psyke!
MEN som ni fattar, utan Janne hade vi inte kommit långt. En bra tränare med rutinerad blick som man litar på o som driver "lagom" framåt är ett måste om man ska ut o tävla. SÅ JAG TROR vi behåller honom ett tag till...

Bilderna visar Sandra o Cobben överst, underst är Disco o jag som rider fram i ÖSREGN.


10 kommentarer:

  1. Efter dessa fantastiska framgångar har jag fått flera erbjudande om tränarjobb utomlands!!! Har det under övervägande än så länge:))))

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ vad trevligt! Då kommer vi elever o hälsar på o bor hos dig ett tag. Trevligt att bli omhändertagen. Du lagar ju god mat. Alltid lika trevligt att åka utomlands. Kan man dessutom komma o bo gratis, ännu bättre.
    (Avskräckt?)

    SvaraRadera
  3. Fint det ser ut...:))
    Jag är avis..

    SvaraRadera
  4. Tack, jag retar mig på vissa saker när jag ser mig själv, men så är det väl alltid. Allt kan ju bli bättre...

    SvaraRadera
  5. Åååå...blir så himla sugen på att komma ut när man ser era ritter, duktiga ni är!

    SvaraRadera
  6. Tack, tack! Ja man blir alltid ridsugen när man ser andra rida tycker jag. Men det är bara att ge sig ut...

    SvaraRadera
  7. snyyyyggt!!!

    o janne är en "keeper"! annars "köper" vi honom ju... så var ju dealen
    7 norrtäljetanter väntar...

    SvaraRadera
  8. Tack Anna. Kul att se Cobben (trots väldigt för tidig fattning till v.) Han kunde programmet...

    SvaraRadera