fredag 27 mars 2015

Tankar efter tävlingen



Det är alltid lättare att råda andra än att råda sig själv. Jag tror att Sandra har "nått botten" vad gäller tävlingsresultat o hon vet vad som måste göras. Det är fruktansvärt frustrerande när det funkar bra på träning. Jag är säker på att de tar sig ur svackan!

Foto taget av Lysekilsposten på framridningen
 Himla synd att min mobil inte ville filma i kyla:(  Det finns inget som är så bra som att se sig själv när man rider programmen. Man tror att hästen är mycket kvickare än den egentligen är... Jag vet av egen erfarenhet. Minns en gång i Ed då Sandra sa att Disco var seg i programmet. När jag såg filmen förstod jag vad hon menade... Det hade känts prydligt o lydigt tyckte jag....
När Sandra får Cobben att komma ihop sig lite i formen och arbeta på av sig själv finns det inga begränsningar:)

Jag hade tur i Lysekil o vann på 2 av mina lotter jag tog! Ett påskägg med påskgodis och ett paraply:)
Lämnade en kasse till klubbhästarna med saker jag sorterat ut, en del var helt nytt. Skänkte också lite priser, vita lindor och en grimma. 

Nu är jag så tävlingssugen att jag snart anmäler mig till en skrittklass.... 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar