lördag 21 juli 2012

Sakta igång igen.


Sakta men säkert har jag startat upp Disco igen. Jag leder honom först i skritt ca 10 min innan jag hoppar upp. Sedan rider jag skritt + lite jogging en stund, för att sedan hoppa av o leda ca 10 min igen. Försöker att leda honom på omväxlande asfalt o kuperat. Har inte ridit med några krav än så länge o ingen galopp än, men han känns fin o jag märker inget konstigt. Ska fråga Janne om han kan komma o titta när jag rider nån dag, innan jag börjar rida lite mer "på riktigt". Han är ju så van att se Disco, så han ser ju om något inte är helt ok. Det är verkligen härligt att vara på hästryggen igen!

Cobben. Ingen skillnad. Nya skoningen kanske underlättar för honom, men hältan är lika dan. Sandra skulle prata med vet. någon gång nu i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar