lördag 28 januari 2012

Anastasia, söt storasyster




När jag var inne på Ankis hemsida (hon som jag köpte Disco av) fick jag se en bild på en inackorderad häst e. Dionysos som heter Anastasia. Såg direkt likheten med Disco o visst, de var halvsyskon. Så kul! Verkligen jättefin bild på henne. Hennes ägare har en trevlig hemsida http://sessansdagbok.se/

Idag blev det lite ritt på åkern tillsammans med Sofie o Nicke. Tog även några varv på ridbanan, trots isen. Disco var iaf väldigt mjuk o gillade att lulla runt utan större krav:)

Foton: överst Anastasia, från Ankis hemsida
mitten, Disco i hagen
underst, efter ridturen idag. Nicke o Disco

7 kommentarer:

  1. Hon ser ut som en feminin kopia av Dumbo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. DISCO om jag får be... Ja, hon är docksöt:)

      Radera
  2. Dom var ju lika som bär! Kandar också - dax för Disco åxå!! // Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har testat kandar på Disco, han bryr sig inte... Får väl börja rida med det ibland för att JAG ska vänja mig:)

      Radera
  3. Henne har jag träffat.Hon är uppfödd här i Torsby. Såg henne på både tre-årstest och kvalitetstävlan i Karlstad där jag fotade henne. Mycket söt häst.

    SvaraRadera
  4. Birgitta: Å, va kul! Vilket bra minne du har!

    Magic: Hon är väldigt söt o man ser att de är syskon!

    SvaraRadera