torsdag 15 december 2011

Tömkörning o kvick i fötterna


Idag var det något helt annat. Mia tömkörde Disco o han var kvick o alert. Ibland tom lite väääl mycket tryck, så hon hade fullt upp. Blev lite ben i luften o så. När han "tänder till" blir han riktigt stark. Men Mia var väldigt nöjd med honom o han såg jättefin ut. Sidvärtsrörelserna går bättre o bättre. "Bakdelsvolterna" (vändning på bakdelen på en liten volt) börjar han förstå o minsann, det blir mer o mer centrerat o det kom något lite tramp den ena gången!
Mia har gjort ett väldigt fint arbete med honom. Jag tror han tycker det är skönt att få ett annat jobb ibland utan att jag sitter på.

Håller på att lära mig filma med mobilen. Blir ganska bra men filerna blir i Quicktime format o jag kan inte lägga dem i Moviemaker för att göra dem lämpliga för bloggformat. Någon som har ett tips?

3 kommentarer:

  1. När jag filmar med min mobil och ska lägga in i movie maker så hittar den inte filen men när man öppna fil (lägg till video fil)där kan du välja filnamn , välj då öppna "alla " då hittar iallafall min movie maker filmerna från telefonen. Det kanske inte fungerar för dig för det är väl beroende vad man har för telefon och operativsystem på datorn kan jag tänka mig men du kan ju prova :) Mvh Hanna/stall högås

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna! Tack för tipset o din kommentar! Kanonbra, det ska jag testa. Hoppas det funkar.

    SvaraRadera