måndag 12 september 2011

Lite foton från träningen






Nu står hästarna inne på natten o det är skönt. Börjar bli geggigt av lera pga allt regnande. Brukar alltid bli en fin period på sensommar-höst, men den har låtit vänta på sig i år. Betyder också att min ridbana delvis står under vatten... Inte speciellt trevligt att rida där. Tyvärr har det uppstått problem med lilla ridhuset i Lysekil när de skulle byta underlag, så där får man inte rida. I stora ridhuset är ju lektioner på em-kväll. Det innebär att om jag ska kunna rida ordentligt får jag åka till Munkedal o det är lite väl långt för vardagsträning. Blir väl att klafsa runt på vår hala åker, varvat med klafs i skogen o så får jag åka till Lysekil på helgerna tills vidare.

Här kommer lite bilder som Roger Lindberg tog på träningen.

Anonyma citat:
Mod är ofta brist på kunskap, medan feghet i många fall är baserad på god information.

8 kommentarer:

  1. Härliga bilder, vilken skillnad det blir med en bra kamera.
    Tack för all hjälp med Cobben, ska bli gott att få honom hos mig igen :)

    SvaraRadera
  2. Ja det verkar tyvärr som den fina perioden av sen-sommarhösten verkar utebli;(( Men vi får väl se det positiva i allt detta regnande....dom får lära sej att gå i vatten i alla fall;)

    SvaraRadera
  3. Sandra: Hoppas allt går bra med resan! Kommer att sakna er!

    Magic: Ha, ha, du är verkligen positiv. De lär sig verkligen gå i vatten...

    SvaraRadera
  4. Tack, visst är han fin! Jag önskar att jag kunde ta en liten tjuvkik in i framtiden och se hur han ser ut som fyraåring dock, är så nyfiken på vad det kommer bli av min lilla bebis :D Din häst är verkligen jättesnygg, gillar tredje bilden uppifrån, riktigt bra bild!

    SvaraRadera
  5. Sara-Sofia: Det är det som är spännande med avel, de är små oskrivna kort, de små fölen.
    Tack för att du gillar Disco, min lille goding:)

    SvaraRadera
  6. Sv: Vad roligt! Jag har letat videoklipp men bara hittat ett när han visas vid hand som 4-åring, annars har jag bara sett bilder. Vad kul att ha sett honom live, och att han var så fin :)

    SvaraRadera
  7. SS: Santiago var en jättefin hingst.

    SvaraRadera