måndag 24 augusti 2009

Veckoschema Disco v. 34 + 6-årssegrare Verden.





Veckoschema Disco v34

Mån:
Longering. Tränade på tempoväxlingar i trav. Cavalettibommar på marken. Svara framåt i galoppen.

Tis: Vilade i hagen.

Ons: Janneträning.

Tors: Skritt på åkern.

Fre: Pernillaträning

Lör:
Skogstur med klättring.

Sön: Vilade i hagen.

Idag har Sandra hoppat Disco. De dagar då jag inte rider går jag ut o går. Blir raska promenader i några km. Idag var det underbart. Fint väder. Men det känns skönt även då det regnar....
Varje dag blir det 40 situps o lite stretching. Nyttigt för mig.

Foto: Sofie Berglund. Janne rider Cobben.

10 kommentarer:

  1. Mmmm, väntar på att Sandra skall åka till Linköping!!!! Janne

    SvaraRadera
  2. Vad bra, då kan jag få hjälp med att mocka o bortsta leran av honom...(???) Då kan du få rida om du är snäll...

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin bild på Janne & Cobben.:))

    SvaraRadera
  4. Tänk mamma, nästa år ska Disco & Coubertin gå sådär....

    SANDRA

    SvaraRadera
  5. Inga problem, bara Janne håller sig frisk!

    SvaraRadera
  6. Mkt stiliga Cobben o Janne !Går det inte att få på ngr stövlar på den långe oxå. Cobben fin i benlindor o Janne i lågskor.
    Trodde att vi lyckades
    lära honom lite vett o etikett i Falsterbo:)

    SvaraRadera
  7. Nästa gång ska jag ta på honom stövlar!

    SvaraRadera
  8. Fint fint:D Fina kort och fin film:D

    SvaraRadera
  9. Den 6-åringen var ju inte dum!

    SvaraRadera