söndag 9 augusti 2009

Veckoschema Disco v. 32


Denna veckan har också gått lite på halvfart. Fortfarande ont i kroppen, men det blir ju bättre o bättre, (men även pga hans influensavacc). Har ju snälla personer runt mig som ridit när jag inte kunnat. Skulle varit med på tävlingen i Ljungskile nästa helg, men det hoppar jag över.

Mån: Sandra tränade för Stefan. Hovslagaren här på em.

Tis: Vilade i hagen.

Ons: Sandra red för Janne på Hoga.

Tors: Jag red ut o klättrade med honom. Vet här o gav vacc efter det jag ridit.

Fre: Vilade i hagen.

Lör:
Skogstur tillsammans med Sofie o Nicke. Vi högtryckstvättade andra halvan av stallet, så nu är det skinande rent. Blev även lite fixat i sadelkammaren med nya krokar.

Sön: Kortare dressyrpass på banan under lättridning... Jobbade med bogen in i trav o galopp, samt tempoväxlingar på volten. Fattningar från skritt. Gick bra! Fick dock jobba en del i h sidan i traven då han ville luta huvudet inåt.


2 kommentarer: