onsdag 18 mars 2009

Vårkänslor


Våren är här!!!!!!!!!
Det är bara SÅ underbart. Jag är ledig idag o bara njuter. Har mockat o gjort i ordning allt i stallet. Det är sol o fåglarna kvittrar. Helt stilla. +7 grader.
Sitter för första gången i år på altanen med en kopp kaffe med tilltugg o tittar på pållarna som står o solar sig! Kan man ha det bättre? Balsam för själen.
I kväll ska jag åka o träna, det förhöjer stämningen.

Tycker synd om alla er som är inomhus o jobbar samt "HorseOfCourse" som fortfarande har massor av snö kvar hos sig.

12 kommentarer:

  1. Jaså, du har tid att sitta ute också och inte bara framför bloggdatorn? Ha det så skönt!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ vad jag blir avis nu :-o
    Måste vara inomhus på jobbet ända till kl 18.
    Vill också vara ute i vårvädret!!

    SvaraRadera
  3. Jag springer förbi datorn ibland uba! Man får ju hålla koll på sina vänner!

    SvaraRadera
  4. Cissi, vi får hoppas det fina vädret håller i sig så du får lite sol du med!

    SvaraRadera
  5. Jaa de e så fint väder å här måste man sitta inne å slita bredvid fönstret, så man kan inte undvika att se det heller. Tror jag ska ringa I-L å ställa in kvällens träning!!!! När de e så fint väder vil jag noga vara ute å träna agility!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. Tänk på att plånboken var tom Janne, efter vi har tränat kan du shoppa igen. Dessutom brukar du ju säga att det är veckans höjdpunkt att få träna oss:D

    SvaraRadera
  7. Vi har det bra som kan sitta ute och fika :o)) Fast jag har inga hästar att titta på från min plats. Jag får ha koll på hundarna istället och även dom trivs idag

    SvaraRadera
  8. Inte illa att ha hundar att titta på heller! Det skulle jag inte ha ngt emot:]

    SvaraRadera
  9. Jag har två svarta hundar att låna ut. De var busiga igår!

    SvaraRadera
  10. Janne kanske vill ha 2 till?

    SvaraRadera
  11. Ser hur mysigt ut som helst!

    SvaraRadera
  12. Så underbart väder alltså:D
    Ser min lilla kille:D Nicke<33

    SvaraRadera