onsdag 20 augusti 2014

Inte så bra




Hur det går med Disco? Inte så bra tyvärr. Börjar misströsta lite då det blivit lite sämre igen. Ett tag verkade det nästan helt bra.
Kanske har han sprungit i hagen. Han är iaf pigg.
Hans fina muskler har förvandlats till fett o han liknar nu mest en ardenner...
Har försökt att boka ny tid för veterinären, men inte fått någon tid som passar. Vi får se.
Vilken tur att jag inte hade hunnit att köpa ny (Childeric) sadel.

Jag är väldigt uttråkad. Leder D en kvart om dagen, sedan blir det annan motion för att jag inte ska dega ihop. Kan inte påstå att jag är ridsugen på någon annans häst, men jag önskar verkligen att D blir helt bra igen.

Förstås kul att följa Sandra o Cobben. Tycker att de tagit ett stort kliv framåt. Jag tar C en gång i veckan o jobbar honom från marken i lina eller tömmar. Då passar vi också på att jogga över några cavalettibommar. Jag gillar att titta på honom när han rör sig, han är så fin!


2 kommentarer: