torsdag 23 januari 2014

Summering av Discos tävlingar 2013 *film*



Tävlade inte så mycket under 2013. Jag tyckte att jag behövde träna, det hände inte så mycket o jag ville starta Msv. Därför tog vi beslutet att lägga fokus på träning under vår-sommar, vilket visade sig vara ett bra beslut. På hösten var han starkare o det visade sig i resultaten. Vi kunde starta MsvC:1, vilket hade varit målet när jag köpte honom, likaså målet för året. Han överraskade o gick strålande, vi kom 2a o fick 63,5%, alltså över kvalgränsen. Så självklart är jag mer än nöjd!

2013
Totalt 7 starter, vilket gav 2 förstaplatser, 1 andraplats, 1 tredjeplats, 1 femteplats o 2 oplacerade.

1 start LA:1 1förstaplats
5 start LA:3 1 förstaplats, 1 tredjeplats, 1 femteplats, 2 oplac
1 start MsvC:1 1 andraplats

2014 ska vi ej starta någon LA:1
Om vi ska kunna komma vidare måste jag ta tag i bytena nu. Det tar ju lång tid innan de är så pass klara att de kan visas på tävling.

Här är MsvC:1 ritten.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar