fredag 22 februari 2013

Mysdag


Idag har jag en riktigt härlig slappardag. Lite sliten från igår då jag jobbade dubbla pass, så jag kan ta det lugnt med gott samvete. Snälla Sandra tog hand om Disco o red honom en sväng.
Det blir ju dessutom jobb hela helgen, så man får passa på att ta det lite slow.
Tog en skön skrittur i skogen. Både jag o Disco njöt (men det var mkt is, så man fick gå försiktigt).

Har haft lite tur det sista med lite vinster från olika ridsporttävlingar. Vann ju ett par fina vinterhandskar, med de försvann tyvärr medan jag tränade:( 
Sedan vann jag en brun fin grimma från Horze, o nu har jag vunnit en säkerhetsväst från Kefly. Den har dock inte kommit än.

Nu ska jag dricka en kopp nybryggt kaffe o lyssna på Mando Diao innan jag går ut o fixar klart i stallet. 
 

2 kommentarer:

  1. Ser väldigt fint ut i skogen från is och snö,hos oss finns det jättemkt is överallt i skogen nu tyvärr.Men det är väl förmodligen på vissa ställen för er som för oss med!Vilken tur du har i vinster då,själv vinner jag aldrig nåt känns det som:)Bara att gratulera:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är väldigt isigt här med, men inne bland träden är det bra som tur är.
      Ang vinster; tack, jag skickar in på många tävlingar, men kul när man vinner:)

      Radera