söndag 25 november 2012

Msv rörelser i LB form

Eftersom vi skall till Linköping i helgen på Sandras examenshögtid så blev det Pernillaträning fredag istället för lördag.

Sent på kvällen o P var försenad. Jag red fram på tok för länge. Disco kändes ändå superfin o var fint med på noterna. Gas o broms funkade.
Tyvärr tyckte inte P det. Hon sade att han gick i LB form o gjorde Msv rörelser. Det var kanske inte riktigt vad jag väntat mig. Visst har hon rätt, jag behöver rida igång honom mkt bättre, vet att det hänger på mig. Men jag behöver peppas i stället, annars tappar man lätt sugen o då blir det inte bättre. Hon ville hoppa upp o känna. Disco for runt i full fart. Om det blev bättre? Vet ej. 
Jag fick hoppa upp o känna efter henne, visst, nu var han mkt mer elektrisk. Hon vill rida honom några gånger till.
Lite förundrad när jag åkte hem. Vad är rätt väg att gå för mig o Disco?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar