onsdag 23 september 2009

Janneträning




Ridit Disco i Hoga. Kändes fin på framridningen.
Såg ok ut i traven sa Janne, lite skänkelvik halvt igenom bra, så vi gick till galoppen. H-galoppen var ganska ok från början, men v-galoppen var svår. Jag får INTE bli dragande i tyglarna när han lägger sig på utan snabbt lätta av när jag gjort en halvhalt. Måste tänka på att jag lyfter upp innerhanden i stället för att leda inåt. Så detta är nog mer mitt problem än Discos... I alla fall så fick vi till det tillslut o han blev SUPER! Kändes som en liten gummiboll i v varv, tom bättre än i h-varv. Eftersom han blev så fin o traven efteråt blev också väldigt fin så slutade vi. Härlig känsla! Jag vill rida igen!

8 kommentarer:

  1. Nu måste vi hålla i det här flytet med galoppen. Bra Discobild!

    SvaraRadera
  2. Ja, du får göra en insats i morgon!

    SvaraRadera
  3. Roligt att det blev så bra.

    SvaraRadera
  4. Fina bilder. Gillar dom två nedersta skarpt..:))

    SvaraRadera
  5. Försöker att komma i kapp efter en hektisk vecka...

    Han ser jättefin ut Irene!

    SvaraRadera