tisdag 4 augusti 2009

Veckoschema Disco v. 31. + Stefanträning


Eftersom jag skadade mig blev det en del vila förra veckan. Sandra hjälpte mig o red en del som tur var.

Mån: Ridbanan. Rejält pass, jobbade honom på volterna i både trav o galopp. Red sen sekvenser ur LA:1. Fortfarande mkt att träna på!

Tis: Vila i hagen. Jag skadade mig.

Ons: Vila i hagen.

Tors: Sandra red på åkern.

Fre: Avrastad i lina.

Lör:
Sandra o Janne red honom på Hoga.

Sön: Vila i hagen.

Igår red Sandra för Stefan Jansson i Lysekil. Det gick jättebra. Hon fick träna på att jobba på i skritten, att han skulle forma sig i h-sidan i traven o galoppfattningar. Stefan hoppade upp en stund o jobbade med att han skulle tänka FRAMÅT.

9 kommentarer:

  1. Ja tycker det små snuttarna ser riktig bra ut...Krya på dig Irene...:))

    SvaraRadera
  2. Tack. Jag är på G. Ska börja jobba på tors.

    SvaraRadera
  3. Fina filmer. Ja håller med BM. Krya på dig. Hoppas du får rida snart igen.

    SvaraRadera
  4. Tack, jag är verkligen ridsugen.

    SvaraRadera
  5. Härliga filmer! Tänk om man kunde rida så!
    Krya på er och tur att du börjar jobba på torsdag så att du inte "ligger samhället till last"!!! Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  6. Tack. Börjar med 2 kvällspass, helt ok sen är det ledig helg.

    SvaraRadera
  7. Hoppas det är kvällspass på "rätt ort" och att ni får det lugnt. Skönt att höra att du är igång igen, hoppas du kan hoppa upp i sadeln snart.

    SvaraRadera
  8. Ja, som tur är på "rätt ort". Satt i sadeln idag i sakta lunk 5 min. Härlig känsla! Du har iaf som vanligt fint semväder! Ha det gott!!!

    SvaraRadera
  9. Vad duktiga ni är allihop!

    SvaraRadera